Žádné aktuality k zobrazení

Lyžařský kurz 2016

Mistrovství školy v běhu na lyžích: kompletní výsledky

Mistrovství školy ve slalomu: kompletní výsledky

absolvovali (24 žáků)

6.třída:

Kapusta Tomáš, Maluš Michal, Mazurek Tomáš, Pavlíček Jan, Pavlíčková Anna

7.třída:

Bachan Martin, Bachan Petr, Gabriel Kryštof, Hanusová Andrea, Chmelař Robert, Chudík Jan, Malušová Monika, Novotná Adéla, Radoch Václav, Radochová Anežka, Tesařík Petr

8.třída:

Pavlasová Lucie, Pjajčík Michal

9.třída:

Hyráková Lucie, Jurásková Markéta, Mach Timotej, Malina Viktor, Maluš Josef, Matuštík Roman, Zalubilová Barbora

pedagogové:

Vít Pjajčík, Tomáš Mlčoch, Eva Martyčáková

Takový byl (z pohledu některých žáků)...

V Neděli 20.2.2016 v 8:30 jsme vyjížděli z Ostrožské Lhoty do Branné. Po cestě jsme s stavili v obchoďáku v Olomouci, kde jsme měli hodinu čas na nakupování. Po té,co jsme dorozili do Branné, tak jsme šli uklidit sjezdařské lyže na sjezdovku a potom do hotelu. Neděle byla taková seznamovací s okolím. V Pondělí jsme nastoupili na svah, ikdyž nebylo zrovna studené počasí, ale lyžovat se na tom docela dalo. V Úterý jsme byli na bowlingu dopoledne a odpoledne jsme se jeli podívat na exkurzi do pivovaru. Lyžovat jsme nemohli z toho důvodu, jelikož bylo hnusné počasí. Ve Středu jsme šli opět lyžovat, bylo už i docela krasné počasí, sněžilo, nefoukalo a svítilo sluníčko. Na svah jsme šli jako obvykle kolem 9 hodiny ráno. Na svahu se jezdilo pěkně, jenže postupem času jak lidi přicházeli, tak tam bylo narváno a malá místa. Večér jsme šli sregenerovat tělo do vířivky nebo do sauny. Ve čtvrtek, neboli dnes jsme jeli na celodenní "výlet", na Prampero. Na Prampero jsme jeli cca 2 hodiny a mezitím jsme stihli i závod Místrovství Školy. Po té, co jsme dorazili na Prampero a odpočinuli si, tak jsme jeli zpět o hodně menší dobu než cestou tam. Téměř v 6 jsme se vrátili do hotelu a šli odpočívat...

Roman Matuštík

Čtvrtek: budíček klasicky jak každé ráno vstáváme za 10 minut půl osmé. Snídaně švedský stůl. Po snídani fasování běžek, naložení na autobus, sbalení vyrážíme na trampero. Dlouhý výstup do kopce na běžkách cca 5 kilometrů, zastávka svačina někdo dokonce i řízek, a následné vyrážení k Česko Polským hranicím. Závod na 2 kilometry následá cesta spátkz na původní zastávku louku, a vyrážení do restaurace. Zastávka, pobit v restauraci, pohoda. Následné se vracení zpět z kopce. Chůze pěšky na vlak asi 2 kilometry, a cesta zpět do branné. Plánovaná náštěva kostela nebyla. Večeře polévka z oběda a pak sladké knedlíky. Prezentace referátů nebo taky prezentací. Večerka a někteří za posdní příchod na rozcvičku musí psát něco takového co tu právě píšu...

Timotej Mach

Počasí na náš lyžarský kurz nám nepřálo, ale i tak se dá řict že se všechni povedlo tak jak mělo. Lyžovat umíme, takže co víc si přát ?.. Máme se dobře, ikdyž nás tu je 24 a musím říct že spolu všichni dobře vycházemí a každý máme někoho ským se většinu času bavíme. U Lyžařský kurz 2016 si mužíme řict že se vydařil tak jak měl a byl opět něčím odlišným a čím ? no byla to zase jiná parta...